torstai 27. helmikuuta 2014

Jäbä sun pitää elää hetkessä

Ihmismieli on kummallinen. Toisena hetkenä se on täynnä toivoa ja iloa, kunnes jokin asia muuttaa toivon ja ilon epätoivoksi ja suruksi. Tänään on juuri niin kummallinen päivä. Kaikki alkoi siitä, kun tajusin jumppasalin peilistä itseäni tuijottaessa, etten pidä siitä mitä näen. Yritin päästä mukaan rankkaan bodycombat tuntiin, mutta turhaan. Tuijotin kokoajan kelloa ja ihmettelin että miksei se liiku, kunnes tajusin että se on pysähtynyt. Siinä vaiheessa oltiin onneksi jo vikassa biisissä ja huokaisin helpotuksesta.

Kotimatkalla hesarin vakio sekakäyttäjä pyysi taas kohteliaasti olisiko minulla kolikkoa, mutta eihän minulla ollut. Tajusin että vaikka mulla on tilillä alle kaksikymppiä rahaa, olen silti paljon rikkaampi kuin hän, mulla on koti, perhe, työ (ainakin toistaiseksi), tradenomintutkinto lähes takataskussa ja hei Laurean tilastojen mukaan 98,2% valmistuneista työllistyy. Joten vaikka näitä kummallisia päiviä tuleekin, yritän muistaa elää hetkessä. Siksi päätinkin tehdä lounaaksi lempilempiruokaani eli sushia, lakata kynnet lempikynsilakalla, pukea söpöt sukat jalkaan ja juoda kuplavettä sitruunaviipaleella ja jäillä.




Antaa elämän olla välillä kummallista, mä päätän kuitenkin elää nyt hetkessä.


1 kommentti: